Sev Aesir

借我温软的鲁莽与玩笑的庄严
I Can’t Go Back Now - Matthew Perryman Jones

音乐随身听:

【英伦民谣】I Can’t Go Back Now - Matthew Perryman Jones

选自Matthew Perryman Jones发行于2015年的专辑《Cold Answer》。

是谁曾说过,如果想爱情永远如诗般芬芳美丽,唯一的方式就是保持距离。如果你想成为他(她)一生中最美丽的风景,那就请在暴风雨还未来临时就选择离去。

《I Can’t Go Back Now》

Left you
离你而去了
In the morning
在这个凌晨
Before the sunlight broke across your face
当破晓的晨曦还未映到你的脸上

Left you
离你而去了

Without warning
悄无声息 毫无预兆
Leaving you with a history of broken promises
留给你一串吹弹即破的诺言
And I don't know where I'm going
我不知将何去何从

This is not what I had planned
这并非我想像
I can't go back now
我现在回不去了
I'm already off the ground
我已经飞离了地面
I can't turn this plane around
我无法让班机返航
No I can't go back
不,我回不去了
I can't go back now
我现在回不去了
Oooo Oooo Oooo
噢~

I know you
我了解你
You will forget me
你将把我遗忘
I'm sure you'll find a better life ahead
我确信你会奔向更美好的前程
But you know me
但你了解我吗
What else could I do
我还能做别的什么?
When I first saw the wrecking ball
当我首次面对水晶球分崩离析
I had to watch my head
我只能抱头鼠窜
And I don't know where I'm going
我不知道自己该何去何从

This is not what I had planned
一切都出乎预料
But I can't go back now
而我已无法回头
I'm already off the ground
我已飞离了地面
I can't turn this plane around
我无法让飞机返航
No I can't go back
不,我无法回头
I can't go back now
我现在已经回不去了
Oooo Oooo Oooo Oooo Oooo
噢~

But I won't go back now
而我现在已经回不去了
I'm already off the ground
我已经飞离了地面
No I won't go back now
不,我回不去了
I'm already off the ground
我已经飞离了地面
I can't turn this plane around
我无法令飞机返航
No I won't go back
不,我回不去了
I won't go back now
我无法再回头

评论

热度(56)